Психосинергетические основания концептуально-стратегической модели высшего образования
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психосинергетические основания концептуально-стратегической модели высшего образования
|
|
Creator |
Ершова-Бабенко, И.
Корниенко, С. |
|
Subject |
парадигма освіти
філософія освіти постнекласична наука психосинергетика альфалогія educational paradigm philosophy of education post nonclassical science psychosynergetics alphalogy |
|
Description |
Розглянуті питання про зміну парадигми освіти у ХХI ст., філософії освіти та її концептуально- стратегічної моделі у напрямку ідей пос тнекласичної науки, психосинергетики та альфалогії.
The problems of the educational paradigm’s change in XXI century, philosophy of education and its conceptual and strategy model in the context of post nonclassical science, psychosynergetics and alphalogy are discussed in the given paper. |
|
Publisher |
Видавництво "Майстер-клас"
|
|
Date |
2013-03-27T09:43:03Z
2013-03-27T09:43:03Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ершова-Бабенко И., Корниенко С. Психосинергетические основания концептуально-стратегической модели высшего образования / Ершова-Бабенко И., Корниенко С. // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 24-35
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2480 |
|
Language |
ru
|
|