Запис Детальніше

Конструктивістська парадигма освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конструктивістська парадигма освіти
 
Creator Комар, О.
 
Subject конструктивістська епістемологія
навчання
навчання-тренування
constructivist epistemology
study
education- training
 
Description У статті розглянуто основні ідеї конструк
тивістської епістемології. Вводиться інструмен тальне поняття знання як концептуальної схеми реальності, що створюється когнітивним суб’єктом, на відміну від знання як відображення об’єктивної
реальності. Обґрунтовується необхідність розрізнен ня навчання на основі конструктивістського понят тя розуміння і навчання -тренування. Розглядаються практичні наслідки конструктивістських принципів
освіти для філософії освіти та, зокрема, для методи ки викладання філософських дисциплін. Вказується на важливість перевірки
концептуальних схем, що їх мають студенти до початку вивчення курсу філософії.
This article is devoted to the main ideas of constructivist epistemology and philosophy of education. Knowledge is based on the conceptual schemes of reality; it is constructed by cognitive subject rather than represents objective reality. It is justified, that learning needs differentiation on the base of construc
tivistic understanding of training. The practical consequences of the educatio nal constructivistic principles for philosophy of education and for teaching of philocophical subjects are examined.
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"
 
Date 2013-03-27T09:49:13Z
2013-03-27T09:49:13Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Комар О. Конструктивістська парадигма освіти / О. Комар // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 36-45
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2481
 
Language uk