Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
|
|
Creator |
Дем’яненко, Н.
|
|
Subject |
педагогічна парадигма
вища школа України pedagogical paradigm Ukrainian higher school |
|
Description |
Розглядаються основні етапи розвитку педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу. Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines. |
|
Publisher |
Видавництво "Майстер-клас"
|
|
Date |
2013-03-27T11:02:24Z
2013-03-27T11:02:24Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2496 |
|
Language |
uk
|
|