Запис Детальніше

Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
 
Creator Дем’яненко, Н.
 
Subject педагогічна парадигма
вища школа України
pedagogical paradigm
Ukrainian higher school
 
Description Розглядаються основні етапи розвитку
педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських
відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу.
Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro
fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines.
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"
 
Date 2013-03-27T11:02:24Z
2013-03-27T11:02:24Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2496
 
Language uk