Запис Детальніше

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
ROLE OF MARKETING ENTERPRISES AIR SERVICES
РОЛЬ МАРКЕТИНГА КОМПАНИИ АВИАТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ
 
Creator Петровська, С.В.
 
Subject
339.138

339.138

339.138
 
Description  Обґрунтовано роль маркетингу авіакомпаній, що займаються пасажирськими чи вантажними перевезеннями, та аеропортів на ринку авіатранспортних послуг.
 The role of marketing of airlines which are engaged in passenger or freight transportations, and air-ports, at the market of air services is grounded.
 Обоснованно роль маркетинга авиакомпаний, которые занимаются пассажирскими или грузовыми перевозками, и аэропортов на рынке авиатранспортных услуг.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-03-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3697
 
Source Проблеми системного підходу в економіці; № 28 (2009); 14-23
Problems Systematic Approach in Economics; № 28 (2009); 14-23
 
Language uk