РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
ROLE OF MARKETING ENTERPRISES AIR SERVICES РОЛЬ МАРКЕТИНГА КОМПАНИИ АВИАТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ |
|
Creator |
Петровська, С.В.
|
|
Subject |
—
339.138 — 339.138 — 339.138 |
|
Description |
Обґрунтовано роль маркетингу авіакомпаній, що займаються пасажирськими чи вантажними перевезеннями, та аеропортів на ринку авіатранспортних послуг.
The role of marketing of airlines which are engaged in passenger or freight transportations, and air-ports, at the market of air services is grounded. Обоснованно роль маркетинга авиакомпаний, которые занимаются пассажирскими или грузовыми перевозками, и аэропортов на рынке авиатранспортных услуг. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-03-18
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3697
|
|
Source |
Проблеми системного підходу в економіці; № 28 (2009); 14-23
Problems Systematic Approach in Economics; № 28 (2009); 14-23 |
|
Language |
uk
|
|