Запис Детальніше

ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ CRM В АВІАКОМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ CRM В АВІАКОМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
PROBLEMS PERFORMANCE EVALUATION In CRM AIRLINE AS A TOOL OF MARKETING COMMUNICATIONS
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ CRM В АВИАКОМПАНИИ КАК ИНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ
 
Creator Ярмолюк, О.Я.
 
Subject
339.138: 004.01(045)

339.138: 004.01(045)

339.138: 004.01(045)
 
Description  Розглянуто питання значення та оцінки ефективності використання CRM в маркетингової діяльності компанії.
 The question of value and estimation of efficiency of the use of CRM is considered in marketing activity of company.
 Рассмотрен вопрос значения и оценки эффективности использования CRM у маркетинговой деятельности компании.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-03-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3706
 
Source Проблеми системного підходу в економіці; № 28 (2009); 82-86
Problems Systematic Approach in Economics; № 28 (2009); 82-86
 
Language uk