Запис Детальніше

Методика ціноутворення в системі маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика ціноутворення в системі маркетингу
 
Creator Скуртол, С.Д.
 
Subject ціна
цена
price
процес ціноутворення
процесс ценообразования
pricing
методи ціноутворення
методы ценообразования
pricing methods
 
Description В статье исследованы теоретико-методические и прикладные аспекты формирования маркетингового механизма ценообразования. Представлены предложения об усовершенствовании процесса ценообразования.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139
У статті досліджено теоретико-методичні і прикладні аспекти формування маркетингового механізму ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-05-18T12:21:04Z
2011-05-18T12:21:04Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Скуртол, С.Д. Методика ціноутворення в системі маркетингу [Текст] / С.Д. Скуртол // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №3, Т.3. — С.81-86.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139
 
Language uk