Методика ціноутворення в системі маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика ціноутворення в системі маркетингу
|
|
Creator |
Скуртол, С.Д.
|
|
Subject |
ціна
цена price процес ціноутворення процесс ценообразования pricing методи ціноутворення методы ценообразования pricing methods |
|
Description |
В статье исследованы теоретико-методические и прикладные аспекты формирования маркетингового механизма ценообразования. Представлены предложения об усовершенствовании процесса ценообразования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139 У статті досліджено теоретико-методичні і прикладні аспекти формування маркетингового механізму ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-05-18T12:21:04Z
2011-05-18T12:21:04Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скуртол, С.Д. Методика ціноутворення в системі маркетингу [Текст] / С.Д. Скуртол // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №3, Т.3. — С.81-86.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9139 |
|
Language |
uk
|
|