Запис Детальніше

Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Description У сучасних умовах прискореного розвитку ринкового середовища, за яких зовнішні фактори мають надзвичайно великий вплив на роботу підприємств, гостро постають завдання розроблення та вибору ефективних стратегій. Підприємствам необхідно розробляти стратегії на усіх рівнях щодо різноманітних сфер господарювання, і це особливо стосується формування стратегій маркетингових каналів на ринку інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-04T07:51:46Z
2011-07-04T07:51:46Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 23-24.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632
 
Language uk