Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Description |
У сучасних умовах прискореного розвитку ринкового середовища, за яких зовнішні фактори мають надзвичайно великий вплив на роботу підприємств, гостро постають завдання розроблення та вибору ефективних стратегій. Підприємствам необхідно розробляти стратегії на усіх рівнях щодо різноманітних сфер господарювання, і це особливо стосується формування стратегій маркетингових каналів на ринку інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-04T07:51:46Z
2011-07-04T07:51:46Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А.
Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська
// Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 23-24.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632 |
|
Language |
uk
|
|