The art and science of connecting with consumers
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The art and science of connecting with consumers
|
|
Creator |
Дядечко, Алла Миколаївна
Дядечко, Алла Николаевна Diadechko, Alla Mykolaivna Sigida, L. |
|
Description |
Too often people jump right to the outbound marketing. As a result they often end up trying to push products into people who really don't want the products at all. Effective inbound marketing often results in much more effective - and less difficult - outbound marketing and sales. Marketing is science of future and it will help to sale products more effective. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16809 |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-09-12T08:43:58Z
2011-09-12T08:43:58Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Sigida, L. The art and science of connecting with consumers [Текст] / L. Sigida, A.M. Dyadechko // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.3. — C. 94-95.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16809 |
|
Language |
en
|
|