Особливості збуту на ринку овочевої продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості збуту на ринку овочевої продукції
|
|
Creator |
Близький, Р.С.
|
|
Subject |
овочева продукція
овощная продукция vegetables products просування продукції продвижение продукции product promotion |
|
Description |
Розвиток ринку овочевої продукції в Україні сприяє тому, що постачальники свіжої овочевої продукції відчувають значне зростання споживацького попиту на продукцію. Зростання попиту викликає закономірне зростання виробництва овочів і фруктів в господарствах різних організаційно-правових форм (від особистих господарств населення і фермерів до великих корпорацій, які диверсифікують свою діяльність). Економічна ефективність цього бізнесу значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації свіжої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку. В умовах відсутності централізованих державних закупок для багатьох сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених овочів та фруктів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16957 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-13T07:27:45Z
2011-09-13T07:27:45Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Близький, Р.С. Особливості збуту на ринку овочевої продукції [Текст] / Р.С. Близький // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 27-29.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16957 |
|
Language |
uk
|
|