Запис Детальніше

Особливості збуту на ринку овочевої продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості збуту на ринку овочевої продукції
 
Creator Близький, Р.С.
 
Subject овочева продукція
овощная продукция
vegetables products
просування продукції
продвижение продукции
product promotion
 
Description Розвиток ринку овочевої продукції в Україні сприяє тому, що постачальники свіжої овочевої продукції відчувають значне зростання споживацького попиту на продукцію. Зростання попиту викликає закономірне зростання виробництва овочів і фруктів в господарствах різних організаційно-правових форм (від особистих господарств населення і фермерів до великих корпорацій, які диверсифікують свою діяльність). Економічна ефективність цього бізнесу значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації свіжої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку. В умовах відсутності централізованих державних закупок для багатьох сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених овочів та фруктів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16957
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-13T07:27:45Z
2011-09-13T07:27:45Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Близький, Р.С. Особливості збуту на ринку овочевої продукції [Текст] / Р.С. Близький // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 27-29.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16957
 
Language uk