Запис Детальніше

Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку
 
Creator Перерва, П.Г.
Кобєлєва, Т.О.
Ткачова, Н.П.
 
Subject кон’юнктура ринку
конюнктура рынка
товарний ринок
товарный рынок
 
Description Дослідження кон’юнктури ринків промислових товарів реалізуються з використанням різних методик в залежності від поставлених завдань, наявної інформації і відтворюється певним набором показників, що в повній мірі характеризуються той чи інший ринок. Від складу цих показників, коректного представлення методів їх визначення, об’єктивності визначення міри важливості багато в чому залежить дієвість та ефективність управління підприємством.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29079
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-12T13:15:20Z
2012-10-12T13:15:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Перерва, П.Г. Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку [Текст] / П.Г. Перерва, Т.О. Кобєлєва, Н.П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 193-196.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29079
 
Language uk