Запис Детальніше

Реклама: особливості, визначення, класифікація

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама: особливості, визначення, класифікація
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Прокопенко, М.О.
 
Subject реклама
торгова марка
торговая марка
 
Description Сучасна реклама дуже різноманітна, оскільки не обмежується лише інформуванням населення. Вона має багато завдань і нею послуговуються чимало людей – від приватної особи, що розташовує маленьке тематичне оголошення в місцевій газеті, до великого підприємства, яке витрачає чималі кошти на рекламу, щоб популяризувати свою торговельну марку серед мільйонів споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30155
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-02-14T13:56:55Z
2013-02-14T13:56:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Реклама: особливості, визначення, класифікація [Текст] / В.В. Божкова, М.О. Прокопенко // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 21-22.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30155
 
Language uk