Реклама: особливості, визначення, класифікація
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама: особливості, визначення, класифікація
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Прокопенко, М.О. |
|
Subject |
реклама
торгова марка торговая марка |
|
Description |
Сучасна реклама дуже різноманітна, оскільки не обмежується лише інформуванням населення. Вона має багато завдань і нею послуговуються чимало людей – від приватної особи, що розташовує маленьке тематичне оголошення в місцевій газеті, до великого підприємства, яке витрачає чималі кошти на рекламу, щоб популяризувати свою торговельну марку серед мільйонів споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30155 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-02-14T13:56:55Z
2013-02-14T13:56:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Реклама: особливості, визначення, класифікація [Текст] / В.В. Божкова, М.О. Прокопенко // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 21-22.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30155 |
|
Language |
uk
|
|