Запис Детальніше

Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject екологічна продукція
экологическая продукция
екологічна новизна
экологическая новизна
 
Description Сучасний ринок товарів швидко змінюється, удосконалюються конструкції та технології, зростає рівень конкуренції, змінюються запити споживачів. Підприємство, прагнучи збереження та захисту своїх конкурентних позицій, повинне вміти не тільки закріпитися на ринку і розширити свій вплив на нові ніші без зменшення раніше завойованої частини ринку, а й зацікавити споживача певними новинками. Особливо це стосується виробників «екологічно-брудних» продуктів, оскільки в силу розповсюдження екологічних настроїв з боку споживачів, їх продукція буде нікому не потрібна, а виробник збанкрутує.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30201
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-02-19T13:56:58Z
2013-02-19T13:56:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 92-93.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30201
 
Language uk