Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції
|
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
Subject |
екологічна продукція
экологическая продукция екологічна новизна экологическая новизна |
|
Description |
Сучасний ринок товарів швидко змінюється, удосконалюються конструкції та технології, зростає рівень конкуренції, змінюються запити споживачів. Підприємство, прагнучи збереження та захисту своїх конкурентних позицій, повинне вміти не тільки закріпитися на ринку і розширити свій вплив на нові ніші без зменшення раніше завойованої частини ринку, а й зацікавити споживача певними новинками. Особливо це стосується виробників «екологічно-брудних» продуктів, оскільки в силу розповсюдження екологічних настроїв з боку споживачів, їх продукція буде нікому не потрібна, а виробник збанкрутує. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30201 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-02-19T13:56:58Z
2013-02-19T13:56:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний, Є.І. Методика оцінювання значення новизни екологічної інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 92-93.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30201 |
|
Language |
uk
|
|