Запис Детальніше

Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії
Моделирование формирования системы «потребитель – предприятие – партнер», эффекта от ее взаимодействия и бюджета информационного взаимодействия
Simulation of formation of system «consumer – company – partner», the effect from its interaction and budget of information interaction
 
Creator Райко, Д.В.
 
Subject комплекс економіко-математичних моделей
комплекс экономико-математических моделей
complex of economic and mathematical models
система «споживач – підприємство – партнер»
система «потребитель – предприятие – партнер»
«consumer-enterprise-partner» system
ефект від функціонування
эффект от функционирования
effect from functioning
бюджет інформаційної взаємодії
бюджет информационного взаимодействия
budget of informational cooperation
 
Description Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Разработан комплекс экономико-математических моделей по формированию системы «потребитель – предприятие – партнер» и эффекта от ее функционирования,а также формированию бюджета информационного взаимодействия, который позволяет предприятиям осуществлять моделирование связей в системе «потребитель – предприятие – партнер» по критерию максимизации прибыли, который в дальнейшем используеться для осуществления информационного взаимодействия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
The aim of the article is making a model concerning the formation of «consumer-enterprise-partner» system structure, effect from their interaction and the budget formation of informational cooperation of enterprise with partners and consumers, in the context of which a complex of economic and mathematical models will be offered concerning determination of enterprise, partners, consumers cooperation taking into account the competitive conditions and budget formation of the enterprise communications in the context of «consumer-enterprise-partner» system.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-03-28T10:15:24Z
2013-03-28T10:15:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Райко, Д.В. Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 34-44.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
 
Language uk