Запис Детальніше

Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
Анализ принципов ценообразования на отечественных промышленных предприятиях
The analysis of pricing principles at domestic industrial enterprises
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Рябченко, І.М.
 
Subject ціна
цена
price
ціноутворення
ценообразование
pricing
принципи ціноутворення
принципы ценообразования
pricing principles
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
 
Description У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизированы принципы маркетингового ценообразования, определены и сгруппированы их характерные черты. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Theoretical and methodological aspects of marketing pricing formation are investigated in the article. The aim of this research is systematization of marketing pricing principles and formation of corresponding offers concerning perfection of a domestic industrial enterprises pricing policy.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-03-28T13:22:10Z
2013-03-28T13:22:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 67-73.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
 
Language uk