Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку
|
|
Creator |
Андрущенко, В.
|
|
Subject |
педагогічна освіта
курс філософії pedagogical education course of Philosophy |
|
Description |
У статті піддаються критиці хибні судження і наміри щодо скорочення курсу філософії у вищих навчальних закладах, вилучення філософії з програм підготовки наукових кадрів та з переліку дисциплін, за якими складаються кандидатські іспити. Особливо гостро постає ця проблема як розрив корінних засадєдності філософії та педагогіки. На основі аналізу історичного розвитку філософії як духовно-практичного освоєння світу показано невідривність філософії від університетської освіти та педагогіки. Спираючись на філософське вирішення проблеми людини та її ролі у світі, ціннісних орієнтацій та ідеалів, педагогіка формує конкретну програму навчально-виховних дій, які мають забезпечити підготовку людини до життя в контексті існуючих реалій, а також з точки зору суспільного ідеалу. The article critically analyses the false intentions regarding reducing the number of teaching hours for Philosophy both as a higher education subject and a comprehensive examination for Candidate’s degree. Such an approach leads to breaking the fundamental unanimity of philosophy and pedagogy. By analyzing the evolution of philosophy as moral and practical mastering of a world, the unity of philosophy, University education and pedagogy has been shown. Based on philosophical approach to the role and position of a human in the world, his/her value orientations and ideals, pedagogy works out a well-defined program of educational activities that have to provide a preparation of humans for living in the context of up-to-date reality and with a respect to a social ideal. |
|
Publisher |
Видавництво "Майстер-клас"
|
|
Date |
2013-03-29T09:25:34Z
2013-03-29T09:25:34Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрущенко В. Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку / В. Андрущенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 7-16
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2502 |
|
Language |
uk
|
|