Запис Детальніше

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО
ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ
 
Creator Кравець, О.М.
Глиняний, Д.В.
 
Subject Выпуск 106. Серия: Экономические науки
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2012-11-14
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/29417/1/396-403%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9E%D0%9C.pdf
Кравець, О.М. и Глиняний, Д.В. (2012) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ. Комунальне господарство міст (106). С. 396-403. ISSN 0869-1231
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/29417/