СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ |
|
Creator |
Кравець, О.М.
Глиняний, Д.В. |
|
Subject |
Выпуск 106. Серия: Экономические науки
|
|
Publisher |
Харківська національна академія міського господарства
|
|
Date |
2012-11-14
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/29417/1/396-403%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9E%D0%9C.pdf
Кравець, О.М. и Глиняний, Д.В. (2012) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДУ. Комунальне господарство міст (106). С. 396-403. ISSN 0869-1231 |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/29417/
|
|