Запис Детальніше

Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject комплекс маркетингу
концепція інноваційного маркетингу
 
Description Автором запропоновано власний підхід до формування комплексу концепції інноваційного маркетингу, яка являє собою концепцію ведення бізнесу і передбачає створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників.
 
Publisher СНУ ім. В.Даля
 
Date 2011-12-25T16:27:15Z
2011-12-25T16:27:15Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко Н.С. Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Тези доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингові дослідження в Україні". 22-23 травня 2008 року. – Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2008. – с. 111-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22355
 
Language uk