Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
комплекс маркетингу
концепція інноваційного маркетингу |
|
Description |
Автором запропоновано власний підхід до формування комплексу концепції інноваційного маркетингу, яка являє собою концепцію ведення бізнесу і передбачає створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В.Даля
|
|
Date |
2011-12-25T16:27:15Z
2011-12-25T16:27:15Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко Н.С. Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Тези доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингові дослідження в Україні". 22-23 травня 2008 року. – Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2008. – с. 111-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22355 |
|
Language |
uk
|
|