Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств
Управление маркетинговыми ресурсами в условиях инновационного развития отечественных предприятий Marketing resources management in conditions of domestic enterprises’ innovative development |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Коваленко, Я.А. |
|
Subject |
ресурси підприємства
ресурсы предприятия enterprise resources маркетингові ресурси маркетинговые ресурсы marketing resources управління маркетинговими ресурсами управление маркетинговыми ресурсами marketing resource management інноваційна діяльність инновационная деятельность innovative activities |
|
Description |
У статті розглянуто актуальність розмежування понять «маркетинговий потенціал» та «маркетинговий ресурс», доцільність виокремлення маркетингових ресурсів в окрему складову ресурсної бази інноваційно-спрямованого підприємства, досліджено теоретичні засади процесу управління маркетинговими ресурсами на інноваційно-спрямованому підприємстві, запропоновано авторський підхід до класифікації маркетингових ресурсів та формування принципів їх управління.
В статье рассмотрена актуальность разграничения понятий «маркетинговый потенциал» и «маркетинговый ресурс», целесообразность выделения маркетинговых ресурсов в отдельную составляющую ресурсной базы инновационно ориентированного предприятия, исследованы теоретические основы процесса управления маркетинговыми ресурсами на инновационно ориентированном предприятии, предложен авторский подход к классификации маркетинговых ресурсов и формированию принципов их управления. In the article the urgency of differentiation of concepts «marketing potential» and «marketing resource» is examined. The appropriateness of marketing resources allocation into a separate part of the resource base of innovation-directed enterprises is defined. Theoretical bases of marketing resources management for innovation-oriented enterprise are investigated. The author's approach to classification of marketing resources and formation of principles of their management is offered. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-01T07:13:32Z
2013-04-01T07:13:32Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / О.А. Біловодська, Я.А. Коваленко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 90-99.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30386 |
|
Language |
uk
|
|