Запис Детальніше

Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств
Управление маркетинговыми ресурсами в условиях инновационного развития отечественных предприятий
Marketing resources management in conditions of domestic enterprises’ innovative development
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Коваленко, Я.А.
 
Subject ресурси підприємства
ресурсы предприятия
enterprise resources
маркетингові ресурси
маркетинговые ресурсы
marketing resources
управління маркетинговими ресурсами
управление маркетинговыми ресурсами
marketing resource management
інноваційна діяльність
инновационная деятельность
innovative activities
 
Description У статті розглянуто актуальність розмежування понять «маркетинговий потенціал» та «маркетинговий ресурс», доцільність виокремлення маркетингових ресурсів в окрему складову ресурсної бази інноваційно-спрямованого підприємства, досліджено теоретичні засади процесу управління маркетинговими ресурсами на інноваційно-спрямованому підприємстві, запропоновано авторський підхід до класифікації маркетингових ресурсів та формування принципів їх управління.
В статье рассмотрена актуальность разграничения понятий «маркетинговый потенциал» и «маркетинговый ресурс», целесообразность выделения маркетинговых ресурсов в отдельную составляющую ресурсной базы инновационно ориентированного предприятия, исследованы теоретические основы процесса управления маркетинговыми ресурсами на инновационно ориентированном предприятии, предложен авторский подход к классификации маркетинговых ресурсов и формированию принципов их управления.
In the article the urgency of differentiation of concepts «marketing potential» and «marketing resource» is examined. The appropriateness of marketing resources allocation into a separate part of the resource base of innovation-directed enterprises is defined. Theoretical bases of marketing resources management for innovation-oriented enterprise are investigated. The author's approach to classification of marketing resources and formation of principles of their management is offered.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-04-01T07:13:32Z
2013-04-01T07:13:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / О.А. Біловодська, Я.А. Коваленко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 90-99.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30386
 
Language uk