Запис Детальніше

Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту
Информационные системы и технологии в системе маркетинга железнодорожного транспорта
Information systems and technology in the marketing of railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
 
Subject залізничний транспорт
железнодорожный транспорт
railway transport
маркетинг
marketing
автоматизована система управління
автоматизированная система управления
automated control system
система маркетинговой информации
система маркетингової інформації
marketing information system
сбыт
збутова політика
маркетингова комунікативна політика
маркетинговые коммуникации
marketing communication policy
 
Description У статті охарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Визначено недоліки існуючої маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які останніми роками були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Проведено порівняльний аналіз web-сайтів українських та закордонних залізниць та визначено основні недоліки українського сайта. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.
Охарактеризована общая система управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Выделены недостатки существующей маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских билетов. Проведен сравнительный анализ сайтов украинских и зарубежных железных дорог и определены основные недостатки украинского сайта.
The aim of the article is to improve the system of theoretical, methodological and methodic background for the implementation of information technology in the marketing system of the railway undertaking. The article identifies the necessity of marketing use in companies which are natural monopolies. Besides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The existing deficiencies of marketing system have been detected.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-04-01T08:16:32Z
2013-04-01T08:16:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Жарська, І.О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту [Текст] / І.О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 100-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387
 
Language uk