Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту
Информационные системы и технологии в системе маркетинга железнодорожного транспорта Information systems and technology in the marketing of railway transport |
|
Creator |
Жарська, І.О.
|
|
Subject |
залізничний транспорт
железнодорожный транспорт railway transport маркетинг marketing автоматизована система управління автоматизированная система управления automated control system система маркетинговой информации система маркетингової інформації marketing information system сбыт збутова політика маркетингова комунікативна політика маркетинговые коммуникации marketing communication policy |
|
Description |
У статті охарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Визначено недоліки існуючої маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які останніми роками були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Проведено порівняльний аналіз web-сайтів українських та закордонних залізниць та визначено основні недоліки українського сайта. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.
Охарактеризована общая система управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Выделены недостатки существующей маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских билетов. Проведен сравнительный анализ сайтов украинских и зарубежных железных дорог и определены основные недостатки украинского сайта. The aim of the article is to improve the system of theoretical, methodological and methodic background for the implementation of information technology in the marketing system of the railway undertaking. The article identifies the necessity of marketing use in companies which are natural monopolies. Besides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The existing deficiencies of marketing system have been detected. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-01T08:16:32Z
2013-04-01T08:16:32Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська, І.О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту [Текст] / І.О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 100-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387 |
|
Language |
uk
|
|