Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації
Методические аспекты применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации Methodical aspects of benchmarking using in Consumer Cooperatives trade enterprises activity |
|
Creator |
Двірко, Ю.В.
|
|
Subject |
бенчмаркінг
бенчмаркинг benchmarking торговельні підприємства торговые предприятия trade enterprises споживча кооперація потребительская кооперация consumer cooperatives цілі застосування бенчмаркінгу цели применения бенчмаркинга purposes of benchmarking using види бенчмаркінгу виды бенчмаркинга benchmarking types форми організації бенчмаркінгу формы организации бенчмаркинга forms of benchmarking organization |
|
Description |
У статті висвітлені основні цілі, переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана класифікація видів бенчмаркінгу; запропоновано основні форми організації бенчмаркінгу кооперативних торговельних підприємств.
В статье отображены основные цели, преимущества и недостатки применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена классификация видов бенчмаркинга; предложены основные формы организации бенчмаркинга кооперативных торговых предприятий. The aim of this article is substantiation of benchmarking main types in Consumer Cooperatives trade enterprises activity; flashlighting of main advantages and drawbacks of benchmarking using; presentation of the author’s view upon expediency of flashlighted forms of benchmarking organization using in Consumer Cooperatives in Ukraine trade enterprises activity. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-01T08:56:57Z
2013-04-01T08:56:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Двірко, Ю.В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / Ю.В. Двірко // Менеджмент і маркетинг інновацій.- 2013.- № 1.- С. 112-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388 |
|
Language |
uk
|
|