Запис Детальніше

Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації
Методические аспекты применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации
Methodical aspects of benchmarking using in Consumer Cooperatives trade enterprises activity
 
Creator Двірко, Ю.В.
 
Subject бенчмаркінг
бенчмаркинг
benchmarking
торговельні підприємства
торговые предприятия
trade enterprises
споживча кооперація
потребительская кооперация
consumer cooperatives
цілі застосування бенчмаркінгу
цели применения бенчмаркинга
purposes of benchmarking using
види бенчмаркінгу
виды бенчмаркинга
benchmarking types
форми організації бенчмаркінгу
формы организации бенчмаркинга
forms of benchmarking organization
 
Description У статті висвітлені основні цілі, переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана класифікація видів бенчмаркінгу; запропоновано основні форми організації бенчмаркінгу кооперативних торговельних підприємств.
В статье отображены основные цели, преимущества и недостатки применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена классификация видов бенчмаркинга; предложены основные формы организации бенчмаркинга кооперативных торговых предприятий.
The aim of this article is substantiation of benchmarking main types in Consumer Cooperatives trade enterprises activity; flashlighting of main advantages and drawbacks of benchmarking using; presentation of the author’s view upon expediency of flashlighted forms of benchmarking organization using in Consumer Cooperatives in Ukraine trade enterprises activity.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-04-01T08:56:57Z
2013-04-01T08:56:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Двірко, Ю.В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / Ю.В. Двірко // Менеджмент і маркетинг інновацій.- 2013.- № 1.- С. 112-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
 
Language uk