Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs
Моделювання кооперативного прибутку виробника та рітейлера з урахуванням рекламних витрат Моделирование кооперативной прибыли производителя и ритейлера с учетом рекламных отчислений |
|
Creator |
Zavirukha, A.O.
Bludova, T.V. |
|
Subject |
income
прибуток прибыль optimization оптимізація оптимизация dimensionless безрозмірний безразмерный cooperative advertising кооперативна реклама кооперативная реклама |
|
Description |
У статті приведена логічно-структурна схема корегування сумісних витрат на рекламу в логістичному ланцюжку підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі. Розглянуто прибуток сумісної взаємодії підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі за умови лінійності функції попиту та нелінійної функції реакції рекламних асигнувань. Уведено систему безрозмірних змінних для формування функції сумісного доходу.
В статье приведена логическая структурная схема корректировки совместных затрат на рекламу в логистической цепочке предприятия-изготовителя и предприятия розничной торговли. Рассмотрены прибыль совместного взаимодействия предприятия-изготовителя и предприятия розничной торговли при условии линейности функции спроса и нелинейной функции реакции рекламных ассигнований. Введена система безразмерных переменных для формирования функции совместного дохода. The paper represents logical block diagram of cooperative advertising costs adjustment in manufacturer and retailer’s logistics chain. Manufacturer and retailer’s joint interaction profit is considered provided linear demand function and nonlinear response function of advertising expenditures. Dimensionless variables system is introduced to form cooperative income function. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-01T10:29:28Z
2013-04-01T10:29:28Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Zavirukha, A.O. Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs [Текст] / А.О. Zavirukha, T.V. Bludova // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.-№ 1.- С. 122-128.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30389 |
|
Language |
en
|
|