Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку
|
|
Creator |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna |
|
Subject |
екологічна криза
экологический кризис ecological сrisis |
|
Description |
Концепція екологічного маркетингу є однією з найбільш сучасних концепцій ведення бізнесу в умовах сьогодення, що націлена на одночасне розв’язання економічних і соціально-екологічних проблем суспільства, а також відповідає ідеології сталого розвитку. |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-04-28T12:18:05Z
2011-04-28T12:18:05Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко, О.В.
Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку [Текст] / О.В. Прокопенко // Екологічний менеджмент у загальній системі управління : Тези сьомої щорічної Всеукраїнської наукової конференції 24-25 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — С. 90 - 93.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8052 |
|
Language |
uk
|
|