Запис Детальніше

Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
 
Subject екологічна криза
экологический кризис
ecological сrisis
 
Description Концепція екологічного маркетингу є однією з найбільш сучасних концепцій ведення
бізнесу в умовах сьогодення, що націлена на одночасне розв’язання економічних і соціально-екологічних
проблем суспільства, а також відповідає ідеології сталого розвитку.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-04-28T12:18:05Z
2011-04-28T12:18:05Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко, О.В. Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку [Текст] / О.В. Прокопенко // Екологічний менеджмент у загальній системі управління : Тези сьомої щорічної Всеукраїнської наукової конференції 24-25 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — С. 90 - 93.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8052
 
Language uk