Запис Детальніше

Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста
 
Creator Буднікевич, І.М.
 
Description Оновлення та переорієнтація муніципального маркетингу пов’язана з посиленням конкуренції між містами – за ринки збуту, за концентрацію капіталів та ідей, за інформаційні потоки, за вхід торговельних мереж, за розміщення ефективних та передових промислових об'єктів та закладів індустрії розваг (торговельно-розважальних центрів, аквапарків, спортивно-оздоровчих закладів), за кваліфіковану робочу силу (робітників, талановитих менеджерів, викладачів, лікарів), туристів та відвідувачів, а в умовах демографічної кризи, і за населення, для якого міста стають об'єктами порівняльного аналізу при виборі місця проживання, застосування своїх трудових, фінансових, інвестиційних, інноваційних, соціальних ресурсів.
Концепція класичного маркетингу, або концепція маркетинг-міксу претендує на роль «провідної конкурентної переваги стратегічного управління» не тільки окремої фірми, але й окремих територій, у тому числі окремого міста. Маркетинг заздалегідь готує муніципальні органи влади до зміни кон’юнктури зовнішнього середовища шляхом розробки ефективної стратегії та плану маркетингу, в основі яких лежить багатоваріантність міської політики. Маркетинговий підхід до розробки міської політики дозволить місту більш ефективно виконати свої функції.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-04T07:52:27Z
2011-07-04T07:52:27Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Буднікевич, І.М. Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста [Текст] / І.М. Буднікевич // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 26-29.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635
 
Language uk