Запис Детальніше

Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
 
Creator Школа, Вікторія Юріївна
Школа, Виктория Юрьевна
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Буднік, Т.В.
 
Description Для оцінювання ефективності рекламної кампанії варто застосовувати комплексний підхід, тобто одночасно застосовувати методи як комунікативної, так і економічної оцінки ефективності. Це дозволить зменшити ризик однобічного, необ'єктивного оцінювання, вирішити проблему збільшення точності отриманих розрахунків, уникнути суб'єктивності оцінки тощо.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-11-23T12:07:02Z
2011-11-23T12:07:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Школа, В.Ю. Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів [Текст] / В.Ю. Школа, Т.В. Буднік // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 122 - 123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
 
Language uk