Запис Детальніше

Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ
Главные принципы коммуникативного подхода в формировании иноязычной компетентности студентов вузов
The main principles of the communicative approach in the foreign language forming competence of the university students
 
Creator Михайлова, Н. О.
Михайлова, Н. А.
Mykhailova, N.
 
Subject когнітивний підхід
когнитивный подход
cognitive approach
системно-комунікативний метод
комунікативна компетенція
мотивація навчання
системно-коммуникативный метод
коммуникативная компетенция
мотивация обучения
system-communicative method
communicative competence
motivation for learning
 
Description Економічні реформи, що проводяться державою сьогодні, активна співпраця нашої країни з іншими країнами світу, процеси глобалізації та інтеграції України у світовий простір - все це актуалізує необхідність підготовки спеціалістів, професіоналізм яких залежить від рівня та якості іншомовної комунікативної компетенції. Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. Метою цього дослідження науково обґрунтувати ефективність застосування комунікативно-когнітивного підходу при викладанні іноземної мови професійного спрямування у вищому навчальному закладі.
Экономические реформы, проводимые государством сегодня, активное сотрудничество нашей страны с другими странами мира, процессы глобализации и интеграции Украины в мировое пространство - все это актуализирует необходимость подготовки специалистов, профессионализм которых зависит от уровня и качества иноязычной коммуникативной компетенции. Это предопределяет внимание к проблеме преподавания иностранных языков с учетом потребностей будущих специалистов в современных условиях. Целью настоящего исследования научно обосновать эффективность применения коммуникативно-когнитивного подхода при преподавании иностранного языка профессионального направления в высшем учебном заведении.
The economic reforms undertaken by the state today, active cooperation of our country with other countries, the processes of globalization and integration of Ukraine into space - all these things actualize the need of specialists’ training which depends on the level and quality of foreign language communicative competence. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world. This study scientifically proves the effectiveness of communicative and cognitive approach in teaching of the foreign language in the high school of vocational orientation.
 
Date 2012-11-05T14:29:10Z
2012-11-05T14:29:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ [Текст] : Зб. матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного семінару, 13 лютого 2012 р./М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т харчових технологій, технікум харчових технологій.- / Н. О. Михайлова. - Київ: НУХТ, 2012. - С. 10-11.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3486
 
Language other