Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв
Фундаментализации учебного процесса как основа профилирования подготовка инженеров-механиков перерабатывающих и пищевых производств Fundamentalization educational process as the basis of preparation profiling mechanical engineers processing and food industry |
|
Creator |
Таран, В. М.
Таран, В. М. Taran, V. M. Сороколіт, М. І. Сороколит, М. И. Sorokolit, M. |
|
Subject |
підготовка
навчальні плани навчальний процес подготовка учебные планы учебный процесс preparation curriculum educational process |
|
Description |
Фундаменталізація і профілізація як навчально-методичні аспекти завжди займали чинне місце в загальному процесі підготовки спеціалістів - випускників вищих технічних закладів освіти. Проте лише останнім часом приділяються підвищена увага їх науково-методичному обґрунтуванню, цілеспрямованому диференційному застосуванню, підвищенню якості та глибини теоретичної і практичної підготовки інженерів, які повинні бути готовими до вирішення набагато складніших завдань сучасної науки і практики. Фундаментализация и профилирование как учебно-методические аспекты всегда занимали действующее место в общем процессе подготовки специалистов - выпускников высших технических учебных заведений. Однако лишь в последнее время уделяется повышенное внимание их научно-методическом обоснованию, целенаправленном дифференциальном применению, повышению качества и глубины теоретической и практической подготовки инженеров, которые должны быть готовыми к решению гораздо более сложных задач современной науки и практики. Fundamentalization and profiling as teaching aspects always occupied prominent place in the overall process of training specialists - graduates of higher technical educational institutions. However, only recently has received increased attention to their scientific and methodological basis, the differential use of targeted, quality and depth of the education and training of engineers who need to be ready to tackle more complex problems of modern science and practice. |
|
Date |
2013-04-02T10:59:49Z
2013-04-02T10:59:49Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Таран, В. М. Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв / В. М. Таран, М . І. Сороколіт // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 88-89.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7187 |
|
Language |
other
|
|