Запис Детальніше

Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв
Фундаментализации учебного процесса как основа профилирования подготовка инженеров-механиков перерабатывающих и пищевых производств
Fundamentalization educational process as the basis of preparation profiling mechanical engineers processing and food industry
 
Creator Таран, В. М.
Таран, В. М.
Taran, V. M.
Сороколіт, М. І.
Сороколит, М. И.
Sorokolit, M.
 
Subject підготовка
навчальні плани
навчальний процес
подготовка
учебные планы
учебный процесс
preparation
curriculum
educational process
 
Description Фундаменталізація і профілізація як навчально-методичні аспекти завжди займали чинне місце в загальному процесі підготовки спеціалістів - випускників вищих технічних закладів освіти. Проте лише останнім часом приділяються підвищена увага їх науково-методичному обґрунтуванню, цілеспрямованому диференційному застосуванню, підвищенню якості та глибини теоретичної і практичної підготовки інженерів, які повинні бути готовими до вирішення набагато складніших завдань сучасної науки і практики.
Фундаментализация и профилирование как учебно-методические аспекты всегда занимали действующее место в общем процессе подготовки специалистов - выпускников высших технических учебных заведений. Однако лишь в последнее время уделяется повышенное внимание их научно-методическом обоснованию, целенаправленном дифференциальном применению, повышению качества и глубины теоретической и практической подготовки инженеров, которые должны быть готовыми к решению гораздо более сложных задач современной науки и практики.
Fundamentalization and profiling as teaching aspects always occupied prominent place in the overall process of training specialists - graduates of higher technical educational institutions. However, only recently has received increased attention to their scientific and methodological basis, the differential use of targeted, quality and depth of the education and training of engineers who need to be ready to tackle more complex problems of modern science and practice.
 
Date 2013-04-02T10:59:49Z
2013-04-02T10:59:49Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Таран, В. М. Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв / В. М. Таран, М . І. Сороколіт // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 88-89.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7187
 
Language other