Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти
|
|
Creator |
Даренський, В.
|
|
Subject |
стратегії викладання філософських дисциплін
"інтелектуальний провінціалізм" "історико-філософська діалогіка" philosophy teaching at the higher education system "intellectual provincialism" "dialogue" |
|
Description |
У статті розглянуті стратегії викладання філософських дисциплін, зокрема, принцип подолання "інтелектуального провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Визначений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онтології індивідуальності" на основі актуа лізації свідомого самовизначення студента у смисложиттєвих цінностей. The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013-04-03T05:54:33Z
2013-04-03T05:54:33Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550 |
|
Language |
uk
|
|