Запис Детальніше

Еволюція теорії маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція теорії маркетингу
Эволюция теории маркетинга
Evolution of marketing theory
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетинг
еволюція маркетингу
концепція маркетингу
маркетинг
эволюция маркетинга
концепция маркетинга
marketing
marketing evolution
marketing conception
 
Description Метою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.
Целью статьи является исследование происхождения маркетинга как концепции управления и философии бизнеса.
The purpose the article is research of origin marketing as conceptions of management and business philosophy.
 
Publisher «Економіка і регіон»
 
Date 2012-09-13T12:42:24Z
2012-09-13T12:42:24Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // «Економіка і регіон» - 2012 - Т.2, Вип. 3, - Ст.158-164.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2543
 
Language other