Еволюція теорії маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція теорії маркетингу
Эволюция теории маркетинга Evolution of marketing theory |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетинг
еволюція маркетингу концепція маркетингу маркетинг эволюция маркетинга концепция маркетинга marketing marketing evolution marketing conception |
|
Description |
Метою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.
Целью статьи является исследование происхождения маркетинга как концепции управления и философии бизнеса. The purpose the article is research of origin marketing as conceptions of management and business philosophy. |
|
Publisher |
«Економіка і регіон»
|
|
Date |
2012-09-13T12:42:24Z
2012-09-13T12:42:24Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // «Економіка і регіон» - 2012 - Т.2, Вип. 3, - Ст.158-164.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2543 |
|
Language |
other
|
|