Запис Детальніше

Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»
Аргументация направлений развития брендов предприятий молочной промышленности в соответствии «пирамиде иерархии потребностей потребителя в брендированных продуктах питания и напитках»
The development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
потреба
портфель брендів
бренд
портфель брендов
потребность
brand
necessity
brief-case of brands
 
Description Стаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції.

Статья посвящена вопросам выбора направлений развития брендов предприятий молочной промышленности. Выявлены экономические мотивы приобретения брендированных товаров и эффекты потребительского поведения, разработаны предложения по направлениям и уровням направленности усилий по обеспечению продовольственной культуры населения и культуры потребления брендированной продукции.

The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.
 
Date 2013-04-03T08:20:14Z
2013-04-03T08:20:14Z
2012
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «Піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами» / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету . – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – Ч. 2 . – Т. 2. - Серія : Економічні науки. – С. 31 - 38.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7218
 
Language other