Запис Детальніше

Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Олійник, О.В.
 
Description В умовах жорсткої конкуренції брендів та втрачання їх позицій постають проблеми їх відродження та пролонгації існування на ринку шляхом застосування певного інструментарію, серед якого є і ребрендинг. Якщо брендинг — це діяльність зі створення та підтримки образу компанії в свідомості та підсвідомості споживачів, то ребрендинг — це зміна образу, наявного у свідомості споживача, яка повинна вплинути на тривалість життєвого циклу та фінансові показники діяльності компанії в кращу сторону. Саме тому зазначене дослідження є актуальним в умовах сучасних конкурентних ринків й національного ринку у тому числі.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-06T10:09:20Z
2011-07-06T10:09:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку [Текст] / С.М. Махнуша, О.В. Олійник // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 122-124.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13797
 
Language uk