Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Олійник, О.В. |
|
Description |
В умовах жорсткої конкуренції брендів та втрачання їх позицій постають проблеми їх відродження та пролонгації існування на ринку шляхом застосування певного інструментарію, серед якого є і ребрендинг. Якщо брендинг — це діяльність зі створення та підтримки образу компанії в свідомості та підсвідомості споживачів, то ребрендинг — це зміна образу, наявного у свідомості споживача, яка повинна вплинути на тривалість життєвого циклу та фінансові показники діяльності компанії в кращу сторону. Саме тому зазначене дослідження є актуальним в умовах сучасних конкурентних ринків й національного ринку у тому числі.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-06T10:09:20Z
2011-07-06T10:09:20Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М.
Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку [Текст] / С.М. Махнуша, О.В. Олійник
// Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 122-124.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13797 |
|
Language |
uk
|
|