Запис Детальніше

Роль соціального маркетингу в управлінні розвитком людського капіталу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль соціального маркетингу в управлінні розвитком людського капіталу
 
Creator Летуновська, Наталія Євгеніївна
Летуновская, Наталия Евгеньевна
Letunovska, Nataliia Yevheniivna
 
Subject соціальний маркетинг
розвиток людського капіталу
соціальна сфера
 
Description У тезах проаналізовано роль соціального маркетингу у розвитку людського капіталу підприємства. Розроблено класифікацію функцій цього типу маркетингу в управлінні розвитком людського капіталу.
В тезисах проанализирована роль социального маркетинга в развитии человеческого капитала предприятия. Разработана классификация функций этого типа маркетинга в управлении развитием человеческого капитала.
The role of social marketing in human capital development of the enterprise is analyzed in thesis. The classification of functions of this type of marketing in human capital management is proposed.
 
Publisher Вид-во СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-04-04T10:27:53Z
2013-04-04T10:27:53Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Летуновська, Н.Є. Роль соціального маркетингу в управлінні розвитком людського капіталу [Текст] Н.Є. Летуновська // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції, (28-29 березня 2013 р., м. Луганськ). - Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2013. - С. 128.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30431
 
Language uk