Запис Детальніше

Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення
 
Creator Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна
Troian, Mariia Yuriivna
 
Subject промислові продукти
промышленные продукты
industrial products
 
Description Серед факторів, що впливають на характер комунікаційного впливу виробника, а також визначають реакцію
споживача на цей влив одним з вагомих є рівень залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення про
покупку.
В результаті дослідження було з’ясовано, що вплив на споживача комплексу просування та параметри процесу
ухвалення рішення про потенційну купівлю визначаються типом рішення, що ухвалює споживач, яке встановлюється залежно
від ступеня залучення. В свою чергу, маркетингові комунікації та фактори етапів ухвалення рішення про купівлю впливають
на зміну рівня залучення підприємства-споживача.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-06T10:12:16Z
2011-07-06T10:12:16Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Троян, М.Ю. Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення [Текст] / М.Ю. Троян // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.57-59.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13808
 
Language uk