Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення
|
|
Creator |
Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
промислові продукти
промышленные продукты industrial products |
|
Description |
Серед факторів, що впливають на характер комунікаційного впливу виробника, а також визначають реакцію споживача на цей влив одним з вагомих є рівень залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення про покупку. В результаті дослідження було з’ясовано, що вплив на споживача комплексу просування та параметри процесу ухвалення рішення про потенційну купівлю визначаються типом рішення, що ухвалює споживач, яке встановлюється залежно від ступеня залучення. В свою чергу, маркетингові комунікації та фактори етапів ухвалення рішення про купівлю впливають на зміну рівня залучення підприємства-споживача. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-06T10:12:16Z
2011-07-06T10:12:16Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Троян, М.Ю. Модель управління просуванням на ринку промислового продукту на основі визначення рівня залучення [Текст] / М.Ю. Троян // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.57-59.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13808 |
|
Language |
uk
|
|