Запис Детальніше

Деформаційний рельєф як індикатор ефекту Ребіндера

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Деформаційний рельєф як індикатор ефекту Ребіндера
DEFORMATION RELIEF AS AN INDICATOR OF REBINDER EFFECT
Деформационный рельеф как индикатор эффекта Ребиндера
 
Creator Karuskevich, Mikhail; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Maslak, Tatiana; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Seidametova, Gulzar; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
 
Subject
втома металів; ефект Ребіндера; поверхнево-активні речовини
620.179.1(043.3)

metal fatigue; Rebinder effect; surfactants
620.179.1(043.3)

поверхностно-активные вещества; усталость металлов; эффект Ребиндера
620.179.1(043.3)
 
Description  Наведено результати дослідження методу оцінки впливу поверхнево-активних речовин на втому алюмінієвих сплавів. Показано можливість контролю ефекту Ребіндера по деформаційному рельєфу поверхні, який формується та розвивається в процесі циклічного навантажування. Як поверхнево-активні речовини обрано антикорозійні та мастильні матеріали, які широко використовують в авіації. Установлено вплив поверхнево-активних речовин на інкубаційну стадію втоми. Показано, що особливістю накопичення втомного пошкодження в середовищі поверхнево-активних речовин є суттєва чутливість процесу до параметрів режимів навантажування.
 The paper presents the results of a research directed on the creating the method of assessing the impact of surfactants on the fatigue of aluminum alloys. The possibility of the Rebinder effect investigation by the deformation relief of the surface, emerging and developing as a result of cyclic loading, is shown. Anti-corrosion and lubricating materials, widely used in aviation, are selected as surfactants. The effect of surfactants on the incubation stage of fatigue is established.
 Приведены результаты исследований метода оценки влияния поверхностно-активных веществ на усталость алюминиевых сплавов. Показана возможность контроля эффекта Ребиндера по деформационному рельефу поверхности, который формируется и развивается в процессе циклического нагружения. В качестве поверхностно-активных веществ использованы антикоррозионные и смазочные материалы, широко применяемые в авиации. Установлено влияние поверхностно-активных веществ на инкубационную стадию усталости. Показано, что особенностью накопления усталостного повреждения в среде поверхностно-активных веществ является существенная чувствительность процесса к параметрам режимов нагружения.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-04-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3869
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 54, № 1 (2013)
Вестник Национального авиационного университета; Том 54, № 1 (2013)
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 54, № 1 (2013)
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).