Використання кольорового маркетингу в сучасних умовах господарювання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання кольорового маркетингу в сучасних умовах господарювання
|
|
Creator |
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Шипулина, Юлия Сергеевна Shypulina, Yuliia Serhiivna Хижняк, М.О. |
|
Subject |
кольоровий маркетинг
цветной маркетинг color marketing |
|
Description |
У сучасних умовах розвитку споживчого ринку, товарам, особливо новим, все важче досягти успіху. При цьому постійно збільшується кількість торгових марок, що загострює конкуренцію між ними та ускладнює вибір покупців. Це в свою чергу спонукає товаровиробників до застосування та створення нетрадиційних методів просування продукції (вірусний маркетинг, маркетинг пліток) та підвищення ефективності традиційної реклами (як то білл-борди, листівки, телевізійна реклама). Під впливом останніх тенденцій кольоровий маркетинг набуває все більшої популярності. Так, нещодавно американські психологи провели ряд досліджень, у ході яких виявили, що колір в рекламі займає одне з найважливіших місць. Було доведено, що людина з вірогідністю 60% під впливом кольору вирішує, чи потрібно їй знайомитись із продуктом ближче.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-09T13:38:36Z
2011-06-09T13:38:36Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шипуліна, Ю.С. Використання кольорового маркетингу в сучасних умовах господарювання [Текст] / Ю.С. Шипуліна, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 213-214.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12259 |
|
Language |
uk
|
|