Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України
|
|
Creator |
Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna |
|
Subject |
рекламно-комунікаційний ринок
рекламно-коммуникационный рынок advertising and communication market ринок маркетингових сервісів рынок маркетинговых сервисов marketing services market |
|
Description |
Всеукраїнська рекламна коаліція, підводячи підсумки 2010 р., відмічає, що рекламно-комунікаційний ринок України почав відновлюватися, нарощувати свої показники, хоча рівня рекламних бюджетів більшості рекламодавців та медіа носіїв докризового 2008 р. ще не досягнуто. Сумарний обсяг рекламно-комунікаційного ринку України в 2010 році склав 10 687 млн. грн. (табл. 1). Це на 22% більше, ніж ринок 2009 р. При цьому зростання обсягів медійної реклами склало майже 28%, немедійних маркетингових комунікацій – 14,5%, сумарний річний бюджет - 6 735 та 3 442 млн. грн відповідно.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-09T13:52:13Z
2011-06-09T13:52:13Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагер, Л.Ю. Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України [Текст] / Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 167-168.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12288 |
|
Language |
uk
|
|