Запис Детальніше

Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України
 
Creator Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна
Saher, Liudmyla Yuriivna
 
Subject рекламно-комунікаційний ринок
рекламно-коммуникационный рынок
advertising and communication market
ринок маркетингових сервісів
рынок маркетинговых сервисов
marketing services market
 
Description Всеукраїнська рекламна коаліція, підводячи підсумки 2010 р., відмічає, що рекламно-комунікаційний ринок України почав відновлюватися, нарощувати свої показники, хоча рівня рекламних бюджетів більшості рекламодавців та медіа носіїв докризового 2008 р. ще не досягнуто. Сумарний обсяг рекламно-комунікаційного ринку України в 2010 році склав 10 687 млн. грн. (табл. 1). Це на 22% більше, ніж ринок 2009 р. При цьому зростання обсягів медійної реклами склало майже 28%, немедійних маркетингових комунікацій – 14,5%, сумарний річний бюджет - 6 735 та 3 442 млн. грн відповідно.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-09T13:52:13Z
2011-06-09T13:52:13Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сагер, Л.Ю. Аналіз рекламно-комунікаційного ринку України [Текст] / Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 167-168.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12288
 
Language uk