Імператив у віртуальній рекламі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імператив у віртуальній рекламі
|
|
Creator |
Курило, Галина Володимирівна
Курило, Галина Владимировна Kurylo, Halyna Volodymyrivna Бахтіна, О. |
|
Description |
За допомогою рекламних стимулів створюється певна концепція життя, розповсюджуються певні цінності, прищеплюється нова культура та етика. Директивні мовленнєві акти - це утворення, які характеризуються інтенцією мовця здійснювати вплив на адресата. Імперативні речення є основним граматичним способом вираження директивних мовленнєвих актів.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-18T12:15:00Z
2011-07-18T12:15:00Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Курило, Г.В.
Імператив у віртуальній рекламі [Текст] / Г.В. Курило, О. Бахтіна
// Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.1. - С. 51.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14530 |
|
Language |
uk
|
|