Запис Детальніше

Імператив у віртуальній рекламі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імператив у віртуальній рекламі
 
Creator Курило, Галина Володимирівна
Курило, Галина Владимировна
Kurylo, Halyna Volodymyrivna
Бахтіна, О.
 
Description За допомогою рекламних стимулів створюється певна концепція життя, розповсюджуються певні цінності, прищеплюється нова культура та етика. Директивні мовленнєві акти - це утворення, які характеризуються інтенцією мовця здійснювати вплив на адресата. Імперативні речення є основним граматичним способом вираження директивних мовленнєвих актів.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-18T12:15:00Z
2011-07-18T12:15:00Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Курило, Г.В. Імператив у віртуальній рекламі [Текст] / Г.В. Курило, О. Бахтіна // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.1. - С. 51.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14530
 
Language uk