Текстоутворюючий потенціал реклами
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Текстоутворюючий потенціал реклами
|
|
Creator |
Кобякова, Ірина Карпівна
Кобякова, Ирина Карповна Kobiakova, Iryna Karpivna Зайцева, О. |
|
Description |
Серед різноманітних інституціональних типів дискурсу саме мова засобів масової комунікації найактивніше реагує на нові глобалізаційні тенденції. Реклама як мовний продукт яскраво відображає трансформаційні процеси і тенденції, які відбуваються в мовах. Сьогодні реклама супроводжує нас всюди, вона є джерелом та каталізаторм змін - реклама привчає до певних мовних структур, візуальних форм, тобто впливає як на мову так і на спосіб життя.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-19T08:30:37Z
2011-07-19T08:30:37Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кобякова, І. К.
Текстоутворюючий потенціал реклами [Текст] / І. К. Кобякова, О. Зайцева
// Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.1. - С. 57-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14549 |
|
Language |
uk
|
|