Запис Детальніше

Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів
 
Creator Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна
Symonenko, Mariia Yuriivna
 
Description Своєчасне та грамотне врахування факторів мікро- та макросередовища дозволить виробнику зменшити можливий негативний вплив та отримати більшу вигоду, ніж конкуренти.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-11-21T14:24:51Z
2011-11-21T14:24:51Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Симоненко, М.Ю. Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів [Текст] / М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 87 - 88.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20721
 
Language uk