Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів
|
|
Creator |
Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна Symonenko, Mariia Yuriivna |
|
Description |
Своєчасне та грамотне врахування факторів мікро- та макросередовища дозволить виробнику зменшити можливий негативний вплив та отримати більшу вигоду, ніж конкуренти.
|
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-11-21T14:24:51Z
2011-11-21T14:24:51Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симоненко, М.Ю.
Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів [Текст] / М.Ю. Симоненко
// Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 87 - 88.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20721 |
|
Language |
uk
|
|