Запис Детальніше

Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject потреби
концепція інноваційного маркетингу
 
Description Автор пропонує розширити кількість концепцій ведення бізнесу і додати ще одну концепцію – концепцію інноваційного маркетингу, яка на даному етапі розвитку є провідною для тих підприємств, які бажають стати лідерами в своїй галузі та отримувати постійно зростаючі прибутки, задовольняючи при цьому як власні потреби, так і потреби своїх споживачів.
 
Publisher ВВП «Мрія-1» ЛТД
 
Date 2011-12-25T17:34:00Z
2011-12-25T17:34:00Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко Н.С. Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 21-22 вересня, 2007 року. – Суми: ВВП «Мрія-1» ЛТД, 2007. – с.69-71.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22382
 
Language uk