Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
потреби
концепція інноваційного маркетингу |
|
Description |
Автор пропонує розширити кількість концепцій ведення бізнесу і додати ще одну концепцію – концепцію інноваційного маркетингу, яка на даному етапі розвитку є провідною для тих підприємств, які бажають стати лідерами в своїй галузі та отримувати постійно зростаючі прибутки, задовольняючи при цьому як власні потреби, так і потреби своїх споживачів.
|
|
Publisher |
ВВП «Мрія-1» ЛТД
|
|
Date |
2011-12-25T17:34:00Z
2011-12-25T17:34:00Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко Н.С. Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 21-22 вересня, 2007 року. – Суми: ВВП «Мрія-1» ЛТД, 2007. – с.69-71.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22382 |
|
Language |
uk
|
|