Роль і завдання маркетингу знань
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль і завдання маркетингу знань
Роль и задачи маркетинга знаний The role and tasks of marketing knowledge |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
маркетинг знань
завдання маркетингу знань сфери застосування маркетинг знаний задачи маркетинга знаний сферы применения marketing of knowledge task of marketing of knowledge sphere of the application |
|
Description |
Окреслено роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі формування інформаційної економіки (економіки знань) як на макрорівні (рівні держави), так і на рівні окремих підприємств та установ. Визначено галузі і види діяльності у яких найбільш доцільно застосовувати маркетинг знань.
Очерчена роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе формирования информационной экономики (экономики знаний) как на макроуровне (уровне государства, так и на уровне отдельных предприятий и учреждений. Определены отрасли в которых наиболее целесообразно применять маркетинг знаний. Outlines the role and tasks of marketing knowledge on the modern stage of development of the information economy (knowledge economy), both at the macro level (State level), and at the level of individual enterprises and institutions. The industry and activities in which the most advisable to apply marketing knowledge. |
|
Publisher |
Вид-во СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-04-08T06:02:25Z
2013-04-08T06:02:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Роль і завдання маркетингу знань [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438 |
|
Language |
uk
|
|