Запис Детальніше

Роль і завдання маркетингу знань

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і завдання маркетингу знань
Роль и задачи маркетинга знаний
The role and tasks of marketing knowledge
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject маркетинг знань
завдання маркетингу знань
сфери застосування
маркетинг знаний
задачи маркетинга знаний
сферы применения
marketing of knowledge
task of marketing of knowledge
sphere of the application
 
Description Окреслено роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі формування інформаційної економіки (економіки знань) як на макрорівні (рівні держави), так і на рівні окремих підприємств та установ. Визначено галузі і види діяльності у яких найбільш доцільно застосовувати маркетинг знань.
Очерчена роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе формирования информационной экономики (экономики знаний) как на макроуровне (уровне государства, так и на уровне отдельных предприятий и учреждений. Определены отрасли в которых наиболее целесообразно применять маркетинг знаний.
Outlines the role and tasks of marketing knowledge on the modern stage of development of the information economy (knowledge economy), both at the macro level (State level), and at the level of individual enterprises and institutions. The industry and activities in which the most advisable to apply marketing knowledge.
 
Publisher Вид-во СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-04-08T06:02:25Z
2013-04-08T06:02:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Роль і завдання маркетингу знань [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
 
Language uk