Запис Детальніше

Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови
 
Creator Терлецька, Ірина Миколаївна
Терлецкая, Ирина Николаевна
Terletska, Iryna Mykolaivna
 
Subject навчання
педагогіка
дискуссия
образование
education
internet
 
Description Сучасні вимоги ринку праці вимагають фундаментальної мовної підготовки та форм духовно розвинутої особистості, особливо за умов входження України у світовий інформаційний простір. перехід вищих навчальних закладів до кредитно-модульної системи навчання, й у час євроінтеграції нашої держави. Вища школа знаходиться нині у пошуках інтенсивних навчання іноземних мов і відповідно до цього впровадження ефективніших форм контролю.
Враховуючи власний досвід викладання на кафедрі іноземних мов медичного інституту СумДУ хочемо відзначити що:
- поділ курсу навчання на модулі значно активізує самостійну роботу студентів;
- застосування модульних технологій значно підвищує освітню та виховну функції контролю знань студентів;
- дана система організовує та спрямовує навчальну діяльність студентів, стимулює активнішого ставлення до занять, оскільки кінцевий результат помітний в кінці кожного.
 
Publisher Київський славістичний університет
 
Date 2012-07-19T12:20:32Z
2012-07-19T12:20:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Терлецька І.М. Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови / І.М. Терлецька // Університет. Історико-філософський журнал. – 2008. – № 6 (26). – С. 99-101
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297
 
Language uk