Запис Детальніше

Тестування як форма оцінки знань у рамках кредитно-модульної системи навчання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тестування як форма оцінки знань у рамках кредитно-модульної системи навчання
 
Creator Завальна, Тамара Василівна
Завальная, Тамара Васильевна
Zavalna, Tamara Vasylivna
 
Subject тестування
тестирование
testing
 
Description Введення тестування у процес контролю знань та навичок студентів під час вивчення математичних дисциплін дозволяє уникнути суб'єктивної оцінки знань, яка пов'язана з відсутністю чітко сформульованих стандартів знань та обсягів умінь, об'єктивних критеріїв оцінки та ефективних механізмів порівняння. Крім того, прийнята методика прийому іспитів за 3-4 питаннями в білеті не дозволяє оцінити повноту засвоєння матеріалу і провокує списування тощо. Перехід до кредитно-модульної та модульно-рейтингової системи дозволяє ефективно впроваджувати механізм поточного контролю під час залікових тижнів.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-10-05T07:46:20Z
2011-10-05T07:46:20Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Завальна, Т.В. Тестування як форма оцінки знань у рамках кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Т.В. Завальна // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 66-67.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18307
 
Language uk