Запис Детальніше

Формування іміджу в умовах перехідної економіки

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу в умовах перехідної економіки
 
Creator Онопрієнко, Н. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject
УДК 336.64 (045)
 
Description На основі аналізу проблем, пов’язаних з управлінням іміджем у статті  розглядаються (обґрунтовуються) шляхи формування іміджу суб’єктівгосподарської (та інших видів) діяльності
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-04-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/3960
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 4, № 4 (2007)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 4, № 4 (2007)
 
Language uk