Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ
 
Creator Королькова, О.М.; КНТЕУ
 
Subject
УДК 339.175
 
Description Розглядаються фактори і принципи розміщення вітчизняних торгових центрів. Здійснено порівняльний аналіз закордонних і вітчизняних підходів до визначення алгоритму вибору місць розміщення торгових центрів. Проведено дослідження територіального розташування торгових центрів м. Києва. Запропоновано комплексний підхід до визначення показників для проведення маркетингового порівняльного аналізу території потенційних місць розміщення торгових центрів.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-04-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/3955
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 4, № 4 (2007)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 4, № 4 (2007)
 
Language uk