Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку
Актуальность стратегии «голубых океанов» для украинского рынка Relevance of “blue oceans” strategy for the ukrainian market |
|
Creator |
Репіч, Т. А.
Репич, Т. А. Repich, T. |
|
Subject |
блакитний океан
конкуренція конкурентна галузь голубой океан конкуренция конкурентная отрасль blue Ocean a competition competitive area |
|
Description |
Розглянуто концепцію професорів бізнес-школи INSEAD Чана Кіма і Рене Моборна про створення «блакитного океану», що має на увазі випуск унікального продукту, який не забирає клієнтів конкурента, а залучає не-клієнтів. Питання створення «блакитних океанів» не є таким актуальним для ринків України, як для Заходу. На більшості продуктових ринків України виробники не почувають на собі значного тиску з боку конкурентів, як це відбувається на розвинутих, сформованих, насичених західних ринках.
Рассмотрена концепция профессоров бизнес-школы INSEAD Чана Кима и Рене Моборн о создании «голубого океана», что подразумевает выпуск уникального продукта, который не отнимает клиентов конкурента, а привлекает не-клиентов. Вопрос создания «голубых океанов» не является таким актуальным для рынков Украины, как для Запада. На большинстве продуктовых рынков Украины производители не чувствуют на себе значительного давления со стороны конкурентов, как это происходит на развитых, сложившихся, насыщенных западных рынках. The article is concerned with the concept developed by the world-famous professors Chan Kim and Ren Moborn of INSEAD Business School. While operating in highly competitive industry, the costs of the enterprise of marketing, advertising, distribution rise and finished product has little competitive advantages. Creation of “blue oceans” provides the production of unique product which doesn’t take clients from the competitor, but involves non-clients. The question of “blue oceans” creation is not as actual for the markets of Ukraine, as for the West. The majority of Ukraine food markets has no competition. Our manufacturers are not under the significant pressure compared to the developed, formed and saturated west markets. |
|
Date |
2012-09-24T07:54:40Z
2012-09-24T07:54:40Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Репіч, Т. А. Актуальність стратегії «блакитних океанів» для українського ринку / Т. А. Репіч // Наукові праці НУХТ. – 2007. – № 23. – С. 128-130.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2917 |
|
Language |
other
|
|