Запис Детальніше

Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього
 
Creator Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Хабовська, К.О.
 
Description Було встановлено за мету з'ясування чинників, що впливають на вибір рекламного носія; одним із завдань було дізнатись, яку саме рекламу обирають рекламодавці і що впливає на їх вибір.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-10-05T11:03:13Z
2011-10-05T11:03:13Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Хабовська, К.О. Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього [Текст] / К.О. Хабовська, М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 191.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18363
 
Language uk