Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього
|
|
Creator |
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna Хабовська, К.О. |
|
Description |
Було встановлено за мету з'ясування чинників, що впливають на вибір рекламного носія; одним із завдань було дізнатись, яку саме рекламу обирають рекламодавці і що впливає на їх вибір.
|
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-10-05T11:03:13Z
2011-10-05T11:03:13Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хабовська, К.О.
Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього [Текст] / К.О. Хабовська, М.Ю. Карпіщенко
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 191.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18363 |
|
Language |
uk
|
|