Запис Детальніше

Визначення ефективності реклами в Інтернеті

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення ефективності реклами в Інтернеті
 
Creator Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Дериколенко, А.О.
 
Subject ефективність реклами в Інтернеті
эффективность рекламы в Интернете
effectiveness of online advertising
рекламодавець
рекламодатель
advertiser
 
Description На сьогоднішній день актуальною є проблема визначення ефективності реклами в Інтернеті. Існує велика кількість методів, але вони доступні лише професіоналам з відповідною освітою. В більшості випадків рекламодавець не здатен оцінити ефективність своєї реклами.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-10T08:15:08Z
2011-06-10T08:15:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Башук, Т.О. Визначення ефективності реклами в Інтернеті [Текст] / Т.О. Башук, А.О. Дериколенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 125-126.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12349
 
Language uk