Визначення ефективності реклами в Інтернеті
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення ефективності реклами в Інтернеті
|
|
Creator |
Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Дериколенко, А.О. |
|
Subject |
ефективність реклами в Інтернеті
эффективность рекламы в Интернете effectiveness of online advertising рекламодавець рекламодатель advertiser |
|
Description |
На сьогоднішній день актуальною є проблема визначення ефективності реклами в Інтернеті. Існує велика кількість методів, але вони доступні лише професіоналам з відповідною освітою. В більшості випадків рекламодавець не здатен оцінити ефективність своєї реклами.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-10T08:15:08Z
2011-06-10T08:15:08Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Башук, Т.О. Визначення ефективності реклами в Інтернеті [Текст] / Т.О. Башук, А.О. Дериколенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 125-126.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12349 |
|
Language |
uk
|
|