Запис Детальніше

Можливості вищих навчальних закладів в сучасному інтернеті: соціальні мережі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості вищих навчальних закладів в сучасному інтернеті: соціальні мережі
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Іваницький, І.Ю.
 
Subject соціальна мережа
социальная сеть
Social Network
прийоми маркетингу
приемы маркетинга
Marketing Techniques
 
Description Разом зі стрімким розвитком сучасних технологій, їх інтеграцією в сучасне людське життя, все більше значення в сучасному бізнесі займають Інтернет простори. Як наслідок, все більше компаній, організацій та установ розуміють важливість своєї присутності в мережі Інтернет. До того ж аудиторія українського Інтернету за 2010 р. виросла на 29% в порівнянні з 2009 р. (на 3 млн. чол.), і становить 11,3 млн. чол. (за даними «Gemius Україна»).
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-10T09:37:17Z
2011-06-10T09:37:17Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Можливості вищих навчальних закладів в сучасному інтернеті: соціальні мережі [Текст] / С.М. Ілляшенко, І.Ю. Іваницький // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 233-234.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12377
 
Language uk