Запис Детальніше

Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій
 
Creator Ворона, Петро Васильович
 
Subject вибори
політична партія
партійні програми
ключове повідомлення
меседж
іменні блоки
 
Description Досліджено особливості програм політичних партій України, тобто особливості їх побудови і специфіку програмових ідеологічних засад. Розкрито причини недосконалості партійних документів та їх роль у виборчому процесі.
 
Publisher Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
 
Date 2013-04-14T07:13:48Z
2013-04-14T07:13:48Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ворона П.В. Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій // Ефективність державного управління: Збірник наукових праць Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України / За заг. ред. проф. В. С. Загорського, доц. А. В. Ліпенцева. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2008. – Вип. 14/15.
http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1665
 
Language ua