Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій
|
|
| Creator |
Ворона, Петро Васильович
|
|
| Subject |
вибори
політична партія партійні програми ключове повідомлення меседж іменні блоки |
|
| Description |
Досліджено особливості програм політичних партій України, тобто особливості їх побудови і специфіку програмових ідеологічних засад. Розкрито причини недосконалості партійних документів та їх роль у виборчому процесі.
|
|
| Publisher |
Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
|
|
| Date |
2013-04-14T07:13:48Z
2013-04-14T07:13:48Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ворона П.В. Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій // Ефективність державного управління: Збірник наукових праць Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України / За заг. ред. проф. В. С. Загорського, доц. А. В. Ліпенцева. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2008. – Вип. 14/15.
http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1665 |
|
| Language |
ua
|
|