Психологічний вплив реклами на споживача
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічний вплив реклами на споживача
|
|
Creator |
Домашенко, Марина Дмитрівна
Домашенко, Марина Дмитриевна Domashenko, Maryna Dmytrivna Титаренко, Ю.В. Шевченко, О.Ю. |
|
Subject |
рекламна діяльність
рекламная деятельность promotional activities вплив реклами на споживача влияние рекламы на потребителя impact of advertising on consumer |
|
Description |
В статті розглядається вплив реклами на психоемоційний стан споживача.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-10T08:42:21Z
2011-06-10T08:42:21Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Домашенко, М.Д. Психологічний вилив реклами на споживача [Текст] / М.Д. Домашенко, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 145-146.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12362 |
|
Language |
uk
|
|