Запис Детальніше

Психологічний вплив реклами на споживача

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічний вплив реклами на споживача
 
Creator Домашенко, Марина Дмитрівна
Домашенко, Марина Дмитриевна
Domashenko, Maryna Dmytrivna
Титаренко, Ю.В.
Шевченко, О.Ю.
 
Subject рекламна діяльність
рекламная деятельность
promotional activities
вплив реклами на споживача
влияние рекламы на потребителя
impact of advertising on consumer
 
Description В статті розглядається вплив реклами на психоемоційний стан споживача.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-10T08:42:21Z
2011-06-10T08:42:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Домашенко, М.Д. Психологічний вилив реклами на споживача [Текст] / М.Д. Домашенко, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 145-146.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12362
 
Language uk